Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Ένα ποίημα από τη Vicky Kostenas Lagdos

Δημοσιεύουμε σήμερα το ποίημα: «Της Νύχτας το ντραπέ Φουστάνι» της Ελληνοελβετίδας ποιήτριας κας Vicky Kostenas Lagdos, από το οποίο εκλάπησαν αρκετοί στίχοι και μελοποιήθηκαν από δύο μεγάλες επώνυμες κυρίες του ελληνικού τραγουδιού.

Μελάνθω η πολυστέναχθος ΙΙ

Της Νύχτας το ντραπέ Φουστάνι


Στο πέπλο της νύχτας
δες  πως η ανάσα μου συνόρεψε
μ’ ό,τι αξίζει στην αυγή
και η ματιά μου χόρεψε
στου ουρανού την ενοχή.
Έλα ασήμωσε το δάκρυ μου,
που κύλησε απ’ τα μάτια μου!
Πάρε τη σκέψη μου
και κάνε την αρμύρα!
Το νου  ξελόγιασε
και ρίξε με βορά στη μοίρα.
Κι εγώ στης  νύχτας μες τη ζάλη
ψάχνω στα φώτα να σε βρω
δε φτάνει το κύμα στ’ ακρογιάλι,
που όλο θροεί με τον καιρό.
Όσα κι αν έλεγες τα πήρε ο άνεμος
και τα ’κανε ρημάδια
δεν αγρικά η θάλασσα,
π’ αφρίζει κι αψηφά
κακού καιρού σημάδια.

Zürich,  20. Novemer 1998
Vicky Kostenas Lagdos 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου