Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Επιστολή προς τους συνεργάτες και αναγνώστες της σελίδας «ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ».



   Αγαπητοί ποιητές και λογοτέχνες, φίλοι συνεργάτες.

   Αισθάνομαι πρώτα απ’ όλα έντονα την ανάγκη να σας ευχαριστήσω που αγκαλιάσατε απ’ την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του το μπλογκ: «ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ», μια διαδικτυακή προσπάθεια που στην  αρχή ξεκίνησε με την παρουσίαση των προσωπικών μου έργων, ενώ αργότερα απέκτησε μια γενικότερη προοπτική συμπεριλαμβάνοντας και δείγματα έργων -πεζογραφικών και ποιητικών- φίλων που επέλεγα τα κείμενά τους ή μου τα έστελναν εκείνοι για να τα αναρτήσω.
   Όπως γνωρίζετε, στην ουσία αυτό το μπλογκ δανείστηκε τον τίτλο της πρώτης μου ποιητικής συλλογής: «Παράθυρο στα όνειρα» και εξυπηρετούσε ακριβώς αυτόν τον σκοπό, να κάνει γνωστή τη συλλογή σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Το αληθινό όμως «παράθυρο» είναι εκείνο που ανοίξατε εσείς με τη συμμετοχή σας εδώ μέσα σε μια γενικότερη συννεφιά, υπαρκτή· οικονομική και πνευματική, από τον Μάρτιο του 2011. Δώσατε οξυγόνο στο σκοτεινό και ανάερο λογοτεχνικό τοπίο, που φροντίζουν πάντα κάποιοι να εκμεταλλεύονται για να κερδίζουν χρήμα. Ο νοών νοείτω σε ποιους αναφέρομαι, το διαδίκτυο πάντως είναι απεξαρτημένο από ανάλογες τακτικές και βλέψεις. Με την αγάπη σας ομορφύνατε αυτόν τον χώρο, μού δώσατε δύναμη να συνεχίζω να προσφέρω στα λογοτεχνικά δρώμενα και γενικά σε κάθε είδους πολιτιστική ενημέρωση.
   Έφτασε όμως ο καιρός, ο κύκλος ο δικός μου να κλείσει όσον αφορά το μπλογκ και για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα θα μείνω μακριά σας. Αυτό δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι το μπλογκ θα σταματήσει τη λειτουργία του. Υπάρχει αξιόλογη συνεργάτης που θα είναι εδώ για να στεγάσει τις δημιουργίες σας. Η απεμπλοκή μου από τη λογοτεχνική σελίδα οφείλεται σε προσωπικούς λόγους και έλλειψη ζωτικού χρόνου. Εσείς θα συνεχίσετε να στέλνετε στο δικό μου e-mail ό,τι στέλνατε μέχρι τώρα: ποιήματα, διηγήματα, κριτικές βιβλίων, προσκλήσεις για παρουσιάσεις βιβλίων και διάφορες εκδηλώσεις, δελτία τύπου πολιτιστικών συλλόγων και άλλα. Τα μηνύματά σας, θα προωθούνται από μένα στη συνεργάτη μου.

Με απεριόριστη εκτίμηση

Λάσκαρης Π. Ζαράρης

2 σχόλια:

  1. Αγαπημένε φίλε Λάσκαρη, αρχικά ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη ζεστή φιλοξενία σου.
    Πάνω απ' όλα δέξου τον αληθινό σεβασμό μου για το ήθος σου που βγαίνει και από το μπλόγκ. χωρίς ποτέ να εμφανίσει προσωπικές προσπάθειες επιβολής επιλογών και προσώπων.
    Η συνεργάτις σου είναι μια σημαντική γυναίκα και στη γραφή και στη συνολική της παρουσία..άρα όλα θα συνεχιστούν, μα.,,
    όχι όπως πριν, ό,τι μένει ακριβώς το ίδιο ''κάτι κακό συμβαίνει''
    Καλή σου πορεία από εδω και πέρα, νάσαι πάντα καλά και δημιουργικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε Νίκο!
      (υπερβάλλεις, όσον αφορά εμένα, παρ' όλα αυτά σ ευχαριστώ πολύ!)

      Διαγραφή