Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Ο Περιπλανώμενος από τον Αθανάσιο Πανέλα.

Αθανάσιος Πανέλας. Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη όπου ζει και εργάζεται. Είναι απόφοιτος Τ.Ε.Ι. Γεωπονίας, ασχολείται με τη μουσική και γράφει τραγούδια ποιήματα και διηγήματα. Είναι μέλος του λογοτεχνικού τμήματος της Αμφικτυονίας Ελληνισμού Θεσσαλονίκης.

Έχει 9 Πανελλαδικές διακρίσεις σε διηγήματα και 7 σε ποιήματα.


Ο Περιπλανώμενος

Δρόμο παίρνω, δρόμο αφήνω. Αφουγκράζομαι τα εσώψυχα της λαίλαπάς μου. Μήτε όρη, μήτε δάση, μήτε το τετράφυλλο τριφύλλι, σπαρμένο στην χαραμάδα του βράχου με συγκινούν.

Στα νούφαρα πατάω και ίπταμαι. Καθρεφτίζω το σώμα μου

μα δεν φαίνεται. Λίγες σταγόνες ιδρώτα μου πέφτουνε. Κύκλοι νερού οι εντολές μου.

Θάλασσες χωρίζει η σκέψη μου. Με ραβδί; Διψασμένη φαντασία. Την Ανατολή θα σμίξω στην Δύση μου. Τους ανεμόμυλους θα εκκινήσω. Σε τούφες χιονιού την φλόγα μου θ' ανάψω.

Ψάχνω τραγούδια βγαλμένα την άνοιξη. Ποιητές με γαλήνια όψη. Ψάχνω νέους για ιχνηλάτες το βαρυχείμωνο και γέρους κρατώντας πάπυρους.

Κάθε μέρα η δρασκελιά μου ανδρώνεται. Πάει καιρός τώρα που ψάχνω. Θα βρω του μίτου το ξεκίνημα, ως περιπλανώμενος στης γης το κουφάρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου