Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΦΟ.




Πραγματοποιήθηκε στο νεοκλασικό κτήριο του Δημαρχείου της Πάφου η τελετή απονομής βραβείων του Πανελληνίου Διαγωνισμού Ποίησης και Διηγήματος,  παρουσία πλήθους κόσμου, του Δημάρχου, Λογοτεχνών και άλλων επισήμων από τη «Πνευματική Συντροφιά Λεμεσού».
Την ωραία εκδήλωση πλαισίωσε με μουσικά ακούσματα η τοπική Χορωδία. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Θάσια ποιήτρια Ανδρομάχη Διαμαντοπούλου Φιλιππίδου απέσπασε το 1ο Βραβείο ποίησης με το ποίημα της «Κτητικά μου» αλλά και στον τομέα του διηγήματος απέσπασε 3ο έπαινο με το διήγημα «Ο Καπετάνιος του Αιγαίου» διήγημα που μιλά για τις ομορφιές της παλαιάς νοσταλγικής Θάσου. Με μεγάλη συγκίνηση η ποιήτρια αφιέρωσε τα βραβεία της στο νησί που φιλοξενεί την ανάσα της, τη Θάσο, και τη γενέτειρα του πατέρα της Νίσυρο.
Μετά την εκδήλωση προσφέρθηκε σε όλους τους ποιητές ζηβανία και ντόπια κυπριακά εδέσματα.


Κτητικά...   Μου!

Αχ, αυτή η αδυναμία μου, στα κτητικά επίθετα
Πρώτα ήταν, η πατρίδα μου
Με ένα «μου», σφιχτό σαν σαρμαδάκι
Μετά, ο άντρας μου
Με ένα «μου» ελαστικό, σαν κάλτσα
Έτσι ώστε να ‘ναι πάντα ελεύθερο...
Μετά, ήταν η κόρη μου
Με ένα «μου», σαν λάσο
Μία άφηνες, δύο μάζευες...
Τα δύο τελευταία «μου» μαζί,
κάναν την οικογένειά μου
«Μου», κτητικό. Τελεία και παύλα.
Μετά, ήταν τα όνειρά μου,
ατίθασα άλογα, άλλα έζεψα, άλλα άφησα
Σαν τον ασκό του Αιόλου τα όνειρά μου.
Μετά, ήταν τα θέλω μου, αυτά τα ελευθέρωσα όλα
Να μην τα θυμάμαι και θυμώνω.
Η δουλειά μου, το σπίτι μου, τα έπιπλά μου,
τα ρούχα μου, τα αισθήματά μου, τα λάθη μου.
Μου, Μου, Μου...
Όλα κι αν φύγανε τα «μου»
Ένα, μονάχα κράτησα, σίγουρο «μου»: τα ποιήματά μου.
Η ποίησή μου, ήταν, το μοναδικό σίγουρο κτητικό μου, «μου».

Ανδρομάχη Διαμαντοπούλου
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου