Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ.

Αγαπητοί μου φίλοι, 

   θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τη χαρά μου: η Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών με ενέταξε στους κόλπους της, με εισήγηση μάλιστα της υποψηφιότητας μου από τον φίλο και εξαίρετο λογοτέχνη Παύλο Ανδριά,τον οποίο ευχαριστώ πολύ. 
   Είναι υπέροχο το γεγονός πως γίνομαι μέλος μιάς ιστορικής και δραστήριας Ένωσης, που έχει στραφεί τώρα τελευταία στην ανανέωση τού έμψυχου δυναμικού της, με νέους ηλικιακά δημιουργούς τού γραπτού λόγου. Ήρθε ο καιρός να συνδυάσω την μεγάλη αγάπη μου και την αδιάλειπτη συμμετοχή μου στις δραστηριότητες της Ένωσης Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδος, με την έγνοια μου για το παιδικό βιβλίο μέσω του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού βιβλίου, αλλά και το ενδιαφέρον μου για μια κοινή στέγη πνευματικών ανθρώπων ανά το Πανελλήνιο, που αρκετούς γνωρίζω προσωπικά και διαπιστώνω πως αποτελούν την ελπίδα για ανανέωση της λογοτεχνίας στη χώρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου